Iklan

Sabtu, Disember 25, 2010

KEPUTUSAN PMR



Keputusan PMR dah keluar pada 23/12/2010.  Tahun ni anak ku  dan 6 orang sepupunya merupakan calon PMR yang telah menerima keputusan masing-masing

Dalam ramai2 tu, ada yang mendapat keputusan cemerlang, yang ok dan yang agak kurang sedikit.  Kepada  yang cemerlang dicapkan "TAHNIAH"  dan semoga akan terus cemerlang dimasa akan datang.

Kepada yang kurang cemerlang, jangan putus asa .... perjalanan masih jauh.  Teruskan usaha semoga hari esok akan lebih cemerlang.  Sekali gagal bukan bermakna gagal selamanya. Yang penting kita mesti bangun dari kegagalan dan membina kejayaan yang lebih cemerlang.

Kepada anakku.. mama ucapkan TAHNIAH.  Walaupun tidak "straight A".  Mama tahu anakku telah  berusaha untuk mencapai kecemerlangan  dan mengatasi segala kelemahan. Nasihat mama pada anakku dan anak2 sekalian "usah silau dengan kejayaan yang ada, kerana sinarannya akan pudar jika kita hanyut dan leka. Seterusnya  kita perlu memikirkan strategi selanjutnya bagi menjana kejayaan yang lebih besar dan bermakna diperingkat SPM dan seterusnya dunia akhirat.

'SEMOGA ANAK2  MENJADI ANAK SOLEH/SOLEHA DAN BERJAYA CEMERLANG DUNIA AKHIRAT".

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...