Iklan

Jumaat, Julai 29, 2011

KRAF TANAH LIAT

Kebelakangan ini hatiku telah tertawan......terjatuh cinta lagi dengan kekasih baru.... jika sebelum ni mabuk cinta dengan kristal, berweb dan kini hati jatuh cinta dengan kraf tanah liat / clay.

Hai.. ada-ada je.  Tapi buat masa ni, belum dapat dizahirkan lagi bukti kecintaan terhadap clay ni .. dalam proses pemantapan.

Tiba-tiba...kelmarin jalan-jalan cari makan dengan buah hati, jumpa kawan dan secara tidak sengaja tunjuk gambar projek clay tah dari mana.  Kawanku ni memang sengaja menyala api, memanaskan suasana. Terbakarnya hati, membara-bara .. melonjak-lonjak nak buat projek ni.  Tapi .......... gimana caranya? Mampukah untuk ku mendapatkannya?

Apapun, kita hayati dulu foto projek clay kawanku ni....
tapi usah tanya dimana, bagaimana atau apapun ... sebab dia tak bersedia memberi jawapan.  Tapi yang dinyatakan hanya............. sebiji kek clay, sebesar biskut orio berharga ... hampir RM20.00 dan harga satu set mencecah RM300.00

Hai.......... kiut miut...cantik dan  menggeramkan!














4 ulasan:

ucubakery berkata...

salam shimama..
benda2 kecik mcm ni mmg comel...tp nk jaga teramatlah susah sbb habuk sedang datang...
tp ucu pun sebenarnya berkenan jugak ...

Tanpa Nama berkata...

Memang comel.

dZana berkata...

mcm real.. cantik.. boleh tahan jugak hrganya.. Selamat menyambut Ramdhan almubarak shimama...

Syimama berkata...

Walaikumsalam Ucu, Kak Kunang2 dan Zana. Memang cantik, sekali fikir memang nake dapatkan segera... tapi bila fikir balik, nantilah tunggu dulu kalau ada lebih-lebihan.

Selamat menyambut Ramadhan Almubarak juga pada sahabatku UCU, KUNANG_KUNANG dan DZANA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...