Iklan

Rabu, Jun 16, 2010

Doa-doa mustajab

Telah menjadi kebiasaan dan kemestian, setiap pagi memandu sambil mendengar radio dan siaran kegemaran "TAZKIRAH PAGI".  Walaupun selalu tidak dapat mengikuti sepenuhnya.. maklumlah, kadang tu lambat berangkat... terlepas 5 minit siaran.. terutama cuti2 sekolah ni, jalan kurang sibuk... kita pun sibuk dulu di rumah. Suatu kekurangan sekiranya ketinggalan mendengarnya.

Awal minggu ni, Ustz Wan ada mengajar berdoa sebagaimana yang Rasulullah baca sewaktu dihina dan diludah  oleh bekas menantunya...akhirnya Allah utuskan singa membunuhnya, walaupun dikawal dan berada ditempat tinggi. 

Doa inilah yang perlu kita baca agar Allah hapuskan zionis laknatullah. Oleh kerana  semalam terlewat 5 minit, maka tertinggal mendengar doa tersebut... hampanya.

Alhamdulillah... pagi ni Ustz Wan Shohor mengumumkan bahawa doa-doa tersebut ada dicatatkan pd Facebook beliau..... syukur, sampai je terus cari doa tu... dengan rasa kesyukuran di sini saya lampirkan bersama petikan dari FB Ustaz Wan. 

"DOA 1 - SEMOGA ALLAH MENGHANCURKAN YAHUDI"

Wan Shohor Enes السلام عليكم.....mudah-mudahan Allah s.w.t sendiri yang menghancurkan golongan Yahudi. Perbanyakkan doa ini, nescaya apa yang di luar kemampuan usaha kita akan diurus sendiri oleh Allah Azza wajalla.... اللهم سلط علي اليهود كلبًا من كلابك ( Allahumma Sallit 'alal yahud Kalban Min Kila-bik ) Ya Allah...Engkau bunuhlah orang Yahudi dengan anjing-anjingMu..


"DOA 2 - MOHON SELESAIKAN  MASALAH ATAU MEMPUNYAI  HAJAT"

Wan Shohor Enes السلاو عليكم sahabat, jom kongsi doa hebat ni. Nabi baca terus dapat pertolongan Allah. Asif bin Birkhiyya baca dpt bawa takhta Balkis dari Yemen ke Palestin. Nampak macam mustahilkan...tp dgn doa ini tiada yang mustahil insyaAllah. Selesai masalah dan hajat.
يا
حي يا قيوم برحمتك أستغيث Ya Hayyu Ya Qayyuum Birahmatika Astaghis....Ya Hayyu Ya Qayyuum dgn rahmatMua aku mohon bantuanMu (pagi 40x) paling bagus.


Semoga kita sama-sama dapat mengamalkannya dan mendapat keberkatan dari Allah SWT.  Amin.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...