Iklan

Jumaat, April 13, 2012

UMRAH & KURSUS

Assalamualaikum wt. wb.


Kepada semua sahabat handai, muslimin muslimat ... semoga kita semua beroleh keberkatan pada penghulu hari , Hari Jumaat.

Hari ini hari Jumaat 13 April 2012 ... sahabatku Pn Zariah dan Pn Noorma serta ahli rombongan GOP UTM telah terbang menunai Umrah ke tanah suci Mekah.

Tiada apa yang dapat dikirimkan hanyalah doa restu, semoga mereka semua "SELAMAT PERGI MENUNAIKAN  IBADAH, SIHAT SEJAHTERA DAN MENDAPAT UMRAH YANG MABRUR SERTA SELAMAT KEMBALI KE TANAH AIR".  Semoga kami yang tinggal ni juga mendapat keberkatan daripada pemergian mereka...berkat doa-doa mereka ........ Amin.

Jika mereka terbang untuk kerja umrah, kami ni lain pula ceritanya.  Saya dan Kiah petang ni akan bertolah ke Lengging, Negeri Sembilan ....... Kursus.

Adussss .... setelah sekian lama tidak menghadiri kursus luar ni .... rasa dup-dap pula nak pergi... maklum dah agak senior ni rasa kurang selesa sikit nak gi jauh2 tanpa family ....macam nak ke Mekah juga ...he3.  Apapun "SEMOGA PERGI KAMI MENDAPAT  SERIBU NIKMAT, RAHMAT,  KEBARKATAN, KEJAYAAN DAN KEBAHAGIAAN"..........AMIN.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...