Iklan

Rabu, Mei 11, 2011

AUDIO BACAAN AL-QURAN n TERJEMAHAN




Assalamualaikum

Alhamdulillah hari ini sy dipertemukan dengan link AUDIO BACAAN AL-QURAN n TERJEMAHAN. Pada saya ini adalah hadiah bagi saya sempena ulangtahun ke 2 blog Syimama Page.

Audio bacaan Al-Quran dapat didengar bersama terjemahannya. Telah lama saya mencari..baru sekarang saya terjumpa. Ribuan terima kasih kepada pengusaha audio semoga BARAQAH dan Allah limpahkan RAHMATNYA kepada beliau dan kita semua yang mendengarnya.

Kenyataan dipetik dari blog MARCOVOLLO:


"Silakan copy & paste link2 dibawah (sebarkan)

 ke seluruh nusantara, mudah2an Allah redha akan 

kita.   Amin. – chromosome @ Abu Aaqil"


Sebagai menghargai dan menyambut saranan empunya blog, saya linkkan:
Welcome to my blog dan untuk lebih mudah, saya letakkan link di sidebar di bawah tajuk : 
PEMUDAH ILMU -  Bacaan Al-Qura & Terjemahan - AUDIO

Semoga Allah permudahkan kita mendapat ilmu dan kurniakan rahmat, nikmat, keberkatan serta kasih sayangNya terhadap kita semua.
AMIN



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...